Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 6, 2017

nu am fost acolo.

5-feb-victorieinu m-a tinut nu stiu mai exact ce… probabil ficatul. hai sa dau vina pe el. oboseala acumulata si sictirul fata de indiferenta lor, si gata. sambata am trecut pe la si prin protest, si m-am simtit impostoare cumva. nu stiu sa explic. dar simteam golul ala si parca batea vantul prin mine asa… si imi era necaz si ca filmul fusese o dezamagire. diverse.

deci duminica am ales sa fac treburi, sa refuz invitatiile la protest – si sa ma bucur de imaginea de sus.

iar ma detasez, cred ca asta inseamna. ma retrag inapoi in mine :)))

Lasă un răspuns

Categorii

