Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 3, 2017

anul cocosului de foc?

pana acum ne-am aprins bine. Lumea e in strada, simti cum pulseaza sangele-n vene si tensiunea creste, si inima bate, capul ma doare – dar bag antinevralgic = aspirina + paracetamol + cofeina, deci tot un 3 in 1 si asta :))) maine inapoi in piata!

Raspuns emotional la intrebari incredibile de genul:”dar pe tine ce te deranjeaza mai exact la ordonantele astea?” PE BUNEEE??? *&^%$#@!~

si uite cum pana sa apuc sa-mi fac ordine in cap si sa-mi pun la punct lista de motive  – „cu ce sa incep???” (imi tipa creierii)… imi ies din sarite si temperamentul meu coleric preia controlul. asa se intampla cand oameni de la care ai niste asteptari te lovesc de nu se vede sub centura de siguranta a mintii. mai exact in cerebel!

niciodata nu am stiut sa fac diferenta intre momentele sensibile cand oamenii fac pe prostii sau … chiar sunt prostiti de vremuri. e posibil si asta.

si totusi… diferenta aia intre indiferenta sincera si aia jucata.

pare esential pentru supravietuire sa ii poti citi pe ceilalti.

cred ca inca invat ABCul…

Responses

  1. „you loved me as a loser, but now you’re worried that I just might win” :))))

    • se prea poate. sau poate nu imi plac mie decat dramele iar victoriile ma lasa rece.
      mno.


Lasă un răspuns

Categorii

