Publicat de: ultimulunicorn | februarie 3, 2024

when we all fall asleep, where do we go?

imi place sa ma trezesc cand afara e inca noapte… si casa doarme.. si am senzatia ca am furat timp extra – ceva doar al meu – pe care pot sa il folosesc cum am chef! mai ales cand stiu ca urmeaza sa se trezeasca Erica si sa vina sa ma sperie – ii place extrem de tare sa bage tremuriciul in mine :))) bine ca inca nu am varsat nicio cana de cafea cu ocazia asta..

Oricum am vise amestecate si minunate.. din care cand ma trezesc – nu mai sunt in stare sa imi amintesc nimic coerent – decat ca mi-au dat asa o stare de bine. probabil e tot ce conteaza!

azi noapte am visat ca eram in casa cuiva care urma sa dea o masa la care nu prea voiam sa raman, dar era o casa somptuoasa – cu statuete fascinante si fantastice / erau in roz, mov, sclipici =)) pe care voiam sa le fotografiez dar imi uitasem telefonul la birou.. la Nina?! prietena mea din liceu cu care nu am mai vb de 25 de ani! – si imi cer voie sa plec dar imprumut un telefon cu clapeta si butoane.. ca sa fac pozele – si nu ma prea descurcam.. mai aflu si ca metroul o sa fie „intrerupt” – ca adica va trebui sa ajung la birou pe viitor cu masina.. deci m am trezit.. pe la 6 – si acum program de voie pana pe la 9 si ceva.

hai mai fac o cafeluta!


Lasă un comentariu

Categorii