Publicat de: ultimulunicorn | decembrie 20, 2023

Am văzut în sfarsit

„Encanto”! Și mi a si plăcut mult. Și Ericai! Pt ea am găsit varianta dublata în romana, pentru mine am văzut o a doua zi pe aia originala de la mama lor – în engleza. Cu cântece, dialoguri… ciudat – am înțeles-o mai bine și mai limpede pe cea în engleza. Ok, asta poate fi o data pt ca acum deja știam povestea, a doua pt ca dialogurile și cântecele curgeau mai natural.. mno. Dar am reușit în sfârșit sa aflu de ce filmul asta a avut asa mare succes.

pai e vb chiar de superputerea Dragostei! Iubirea care leagă oamenii în general, membrii unei familii – în special. Minunat!

plus ca pe eroina o cheamă aproape ca pe verișoara mea iubita – Mirabel! Ii mai lipsea un a. Dar și asa – mi a plăcut f tare de ea. Pe locul doi – Bruno.

mai nou eu și Erica facem clasamente cu oameni în ele. Am mai spus?


Lasă un comentariu

Categorii