Publicat de: ultimulunicorn | martie 29, 2024

Wabi sabi../Final stop?

I seem to remember the words.. but forgot their meaning..

Like in a dream I had once, like in a dream that comes to me time and again – I feel like this is as far as it goes, and yet – nothing is ever finished, just like nothing is ever complete or perfect or ever lasting.

This I’ve learnt recently – but always new. Sounds like me. But do I know myself? Does anybody?

I think this is the final challenge – to find yourself throughout all that is this.. LIFE!

Doh.. profund rau =)) si iar ma iau in ras.. ca si cum nu eram tot eu cea de acum cateva minute, cea care a gandit si pus in cuvinte randurile de mai sus.

In engleza. Ca asa am inceput.. acum 16 ani.

2008 – atunci am descoperit placerea si bucuria de a scrie si arunca cu imagini / ale mele, ale altora / pe blog. Nu am sa uit primele emotii.. pe cel care mi-a deschis aceasta lume virtuala in care am schimbat idei si nu numai..

Am facut primul blog – sillygirl – datorita lui George, pe blog scriam despre Mihai.. asa l-am cunoscut pe Vlad! pare ca in capul meu au fost mereu numai baieti =))) pana si Erica – „iubirea vietii mele” si chiar este! – isi are numele de la personajul cel mai iubit de film pe care l-am „intalnit” impreuna cu Adi – „sora mea”, la 17 ani – Eric Draven played by Brandon Lee/ The Crow.

Maine fac 47. Azi o iau pe Erica de la after.. mi a spus de marti ca o sa aiba la ea cadoul pentru mine – adica l-a avut si la scoala.. ceea ce mi se pare grozav! iar aseara se pare ca a lucrat impreuna cu maica-sa la felicitarea pentru mine – ceea ce e f tare – din mai multe motive!

Cred ca acum SUNT FERICITA cu tot ce am in viata mea! nu am multe.. dar am cele mai importante lucruri.

Asta e ideea!


Răspunsuri

  1. Să fiți fericită și sănătoasă.🙂

    • Mulțumesc la fel! 🙂

  2. La mulți ani, Smart Girl!!! ❤️

    • thx a lot, smarter one! 😉


Lasă un comentariu

Categorii