Publicat de: ultimulunicorn | ianuarie 20, 2024

„minor neinsotit”

asa ar fi putut sa se cheme cartea lui Matthew Perry, a avut ideea asta la un moment dat când a realizat care a fost primul moment când a simțit cum scăpa controlul vieții lui… ca lumea asta e dusa cu totul și el se pierde în ea. Copil al unei casnicii eșuate care apoi se plimba între Vancuver și L.A. – între familiile refăcute ale mamei și tatălui, cu frați vitregi și tot tacâmul. Toate astea au dus la terapie, consum de alcool și droguri și în final moarte. Crunt. Și abia sunt la începutul cărții.. dar mi a plăcut tare cum termina prologul – după ce a supraviețuit operației de 7 ore ( eu am avut 2 a câte 5h deci l-am luat cu 3h.. ok au fost la 4 ani distanta… ) dar și el isi zice ca și mine…„I am Batman”. Ok el se pare a fost mai obsedat de personaj – și a luat apartament de 20 milioane de dolari la etajul 40 al unui skyscraper din New york, doar pentru ca asa văzuse ca avea Bruce Wayne în film. Deci era și el fan. Asta îmi place chiar mai mult decât ma pune pe gânduri..

ieri noapte nu am dormit bine. De pe la 1 jumate la 3 jumate eu m am pierdut în gândurile lui matthew puse pe hârtie cu un an înainte de moartea lui.

Afara a nins. fetele dorm.. eu ascult muzica si mai lucrez putin. inca ma tem sa ma bucur de schimbarea locului de munca! (mint: ma bucur rau de tot!!!) dar simt ca am ajuns unde trebuia sa ajung.

rfy E SIA!


Lasă un comentariu

Categorii