Publicat de: ultimulunicorn | aprilie 20, 2024

„I got nothing to prove”

aud la radio.. imi place melodia.. imi plac si versurile – nu se potrivesc cu viata mea, nimic nu se potriveste cu viata mea acum – e ceva.. uneori mi se pare ca nici eu nu ma potrivesc cu viata mea, asta e culmea, nu?

azi noapte te am visat. nu ne vorbeam dar eram din nou impreuna si nici nu aveam nevoie sa ne vorbim ca sa ne gasim printre ceilalti. cam cum era cu noi si in viata.. hm.

ma gandesc ca daca nu ne mai vorbim – am sa iti scriu aici cand am sa simt nevoia, chiar daca stiu ca tu nu citesti.

nu mi a fost dor de tine, nu am avut cand. dar acum ca imbatranesc – presupun ca ma loveste asa o teama de singuratate. asta trebuie sa fie.

azi dimineata in timp ce erica dansa cu frati miu am inceput sa plang.. din senin. de fericire, de durere, de de-toate! mno.

am inceput sa invat japoneza. asta ca sa imi omor gandurile alea care imi dau tarcoale – cred.

watashi wa tokidoki…


Răspunsuri

  1. 🙃 Dacă nu l-ați învățat să citească din timp …
    Cu îmbătrânitul, nu vă faceți griji. Deocamdată, doar de dvs. depinde.🙂


Lasă un comentariu

Categorii