Publicat de: ultimulunicorn | noiembrie 30, 2023

Conexiuni

..între stari, sentimente, lucruri, între locuri, între oameni. Ca astea sunt cele mai importante și mai adevărate – cred. Îți dai seama de a lungul vieții ca te învârti într un cerc relativ restrâns de interese și de oameni. Revin la ideea cu Totul se leagă! Ce dai aia primești – mai devreme sau mai târziu, ce transmiți aia recepționezi – asta ultima e pusa în termeni tehnici ca să dea bine și la ingineri =))

stiu știu, mic rautacism. Nu ma pot abține, nah!

Deci am fost ieri la un interviu pt un job – la o firma de producție publicitara – nici mai mult nici mai puțin! Domeniul în care m am simțit cel mai bine.. din câte domenii am încercat și schimbat! Ok. Nu e chiar creație publicitara cum a fost atunci.. acum o luam încet cu partea de contabilitate primara și administrativa?! și ce mai e nevoie dacă e nevoie de mine. Adică dacă voi ma vreti – eu va vreau! ar fi ideea. Ca minusuri clar sunt și de partea lor și de partea mea.. nu mai sunt ce eram acum 15 ani! Mno. Dar viitoarea potențială șefa e mișto. Știe de agenția de publicitate la care am lucrat odată, îl știe pe B. fostul meu sef minunat.. lucrurile par ca se așează cumva. Sper în ordine.

A, si sa mai zic ca am intrat intr-un decor care m-a facut sa ma simt ca Alice aterizata la The Mad Hatter’s tea party?? daca nici asta nu e un indiciu..

Orice ar fi am făcut un mare pas. Un interviu după aproape 15 ani, primul după „cadere” și indiferent care va fi deznodământul- îl aflam în ianuarie – e Bine zic!

L.E.

poza nu e de acolo, e un fel de next best thing.. adica ce am putut culege de pe net ca sa semene cat mai mult, desi baloanele sunt in plus, lipsesc luminile si oglinda din tavan, lipseste masuta, fotoliile erau trei la numar – alb, rosu, alb – cu spatare inalte – eu am stat pe cel rosu 😉

asta e holul principal amenajat chiar de ea. f tare, nu?


Lasă un comentariu

Categorii