Publicat de: ultimulunicorn | februarie 17, 2023

vineri 17 02 23

am scris ceva. am pus pe blog. apoi peste noapte m-a bantuit senzatia ca ceva nu e in regula. nu era!

confundasem doua cuvinte. scrisesem visele in loc de visurile. ca la visuri ma refeream. doh. alea din timpul zilei – iluziile, sperantele, aspiratiile si alte din astea – pe care ziceam ca e bine sa le ai! eu nu le mai am de ceva vreme. nu e ok.

oricum – m-am trezit stiind ca am gresit. m am apucat sa ma corectez, am scris chiar si un post scriptum in care ma justificam – apoi m-am enervat si am sters articolul cu totul.

gest imatur? cred ca ps-ul ala m-a enervat cel mai tare. adica de ce sa ma justific/ explic? pt cine? cui ii pasa??

exista o aroganta implicita atunci cand pun articole pe blog – ca adica cineva, oricine – le citeste, ma citeste. pfff…

eu scriu pt mine. pt ca imi face mie – bine la cap – mai ales ca de vorbit, vorbesc din ce in ce mai putin, nici macar singura nu am cum – ca e lume in jurul meu mai tot timpul. si ca sa nu ajung sa vorbesc singura la metrou – ca femeia pe care am vazut-o si ascultat-o in vreo doua randuri la Eroilor, scriu si eu pe aici.

As putea scrie doar pentru mine, in spatiu privat adica – A, dar aici e aroganta!!! de ce scriu pe blog??? ce ma impinge sa-mi pun starile in cuvinte si sa defilez cu ele? exhibitionism de natura intelectuala?!? wtf?

Asta e subiect de psihanaliza zic.

Nu, nu am de gand sa ma duc la terapie. Astept sa înnebunesc in liniste. Hai s-o vad si pe asta.


Răspunsuri

  1. Tu poate scrii doar pentru tine, dar eu citesc, da? 🙂

    • Inca?? pe bune?
      Multumesc?!? ❤

  2. mai e nevoie sa adaug ca o faci pe raspunderea ta? 😛

    • Cred că tot ce este public are potențial să schimbe ceva în cineva.

      • Atunci eu sper ca am iscat ceva zambete celor care citesc pe aici.. si eventual unii si-au zis – „hai mah, ca se poate si mai rau!” – ca asta e ideea – intotdeauna se poate si mai rau.
        deci sa ne fie mai bine zic!


Lasă un comentariu

Categorii