Publicat de: ultimulunicorn | august 6, 2010

De ce mint oamenii?

„- de ce mint oamenii?

– ca sa-si ascunda teama.”

Am pus intrebarea si am primit raspunsul. Nu stiu daca e singurul care putea fi dat, dar imi place. Teama asta pare a fi o mare pacoste 😀 I should know…


Răspunsuri

  1. […] Q&A 6 august 2010 de Dutzu Ca să continui ideea de aici: […]

  2. ai o leapsa. sa nu minti cand raspunzi la ea [daca raspunzi, ceea ce nu’i musai] 🙂

  3. m-a chinuit toata ziua… inca de cand am descoperit „dedicatia” pe blogu’ tau. 😀

    sa vezi de ce…

  4. lol!

    bai, singura scuza e ca’s pe punctu s’o tai la sziget & n’am prea fost atent la bloguri zilele astea 😦

  5. scuzele se accepta! cu conditia sa preiei leapsa aia de-o postai eu acu din lipsa de preocupari mai serioase 😀
    cand te intorci, fie!!!

  6. […] de ce mint oamenii? – ca să-şi ascundă teama.” Am pus întrebarea şi am primit răspunsul. Nu ştiu dacă e singurul care putea fi dat, dar îmi […]

  7. oamenii mint ca sa scape de frica
    oamenii mint ca sa fie altcineva decat propria lor persoana
    oamenii mint ca sa ajute uneori
    oamenii mint din egoism

  8. iar uneori mintim de rusine.


Lasă un comentariu

Categorii