Publicat de: ultimulunicorn | august 12, 2021

30 Messi, 30 Martie, seamana nu?!?

PSG a pus în vânzare, pe site-ul oficial, peste 150.000 de tricouri cu Lionel Messi. Stocul a fost epuizat în 7 minute!

uite ca acum imi poarta si numarul! pe albastru chiar! nice.

nou loc de munca pt mine, noua echipa pt messi… de care m-au legat o vreme niste emotii frumoase. cred ca ultima a fost acum, cand a castigat cu Argentina – Copa America. ultima data cand m-a facut sa plang. nu cred sa mai urmeze si altele. ii doresc numai lucruri bune, dar povestea asta clar a luat sfarsit. era si cazul, nu?!

move on! asta e ideea.

afara se lasa cu ploaie. imi place. mai ales ca maine ma car cu laptopul la birou – pt un sfarsit de saptamana in campul muncii, dupa doua zile de stat pe bara, in amortire aproape, si nu chiar – ca au fost si palpitatii.

profimedia-0626532257

daca acum 2 ani mi-ar fi zis cineva ca messi va pleca de la barca si eu am sa rad amar…

bine ca nu poate nimeni sa zica lucrurile astea, eu una m-as speria. chiar daca Cineva stie lucrurile care or sa se intample, sa le tina pt Sine. nu vreau si nu imi trebuie sa stiu. mai mult ca sigur nici nu as intelege despre ce e vorba!

numai privind inapoi vedem totul mai clar si deslusim legaturile. nu e in regula sa privim inapoi.

afara tuna si bate vantul. nu mai vine odata ploaia aia?!?


Lasă un comentariu

Categorii