Publicat de: ultimulunicorn | iulie 21, 2021

din ciclul – un inger e o idee

…pentru ca tocmai am vazut filmul ANGEL OF MINE, pentru poezia acestui film si a ideii ca toti purtam semnul ingerului care si-a pus varful degetului peste buzele noastre – ca sa uitam TOT ce stiam inainte sa ne nastem!

Ultimulunicorn's Blog

din ciclul – un inger e o idee

eu zic ca

moartea e un loc,

in care nu mai asteptam nimic

si unde stim aproape tot.

„Ar trebui sa vii acasa, caci am putea muri fara sa ne mai revedem.

De vreme ce murim oricum…, la ce bun sa ne mai revedem?”

Cioran – Sfartecare

Vezi articolul original


Răspunsuri

  1. Deci ti-a placut filmul?
    M-a atras poza si am cautat filmul, apoi m-a intrigat subiectul si am citit recenzii. Am vazut ca sunt foarte impartite parerile, unii zic ca e un super film, altii ca e implauzibil si absurd si previzibil

    am vazut ca si Madre, aparut relativ recent, are cam acelasi subiect. mi se pare un subiect usurel, ca sa zic asa. Usor de creat o drama dintr-un copil disparut si o mama disperata.

    • eu caut filme in functie de actori. imi place Noomi Rapace, i-am vazut mai multe filme si joaca bine. mi-a placut abordarea subiectului, si da – eu consider ca e un film bine facut.


Lasă un comentariu

Categorii