Publicat de: ultimulunicorn | August 13, 2017

nu inca

nu acum.

ar fi fost frumos sa facem petrecerea de 1 an odata cu cea de rupere a turtei, taiere de mot si toate cele bla bla, dar Cineva a vrut altceva – asa ca Erica a facut 3 zile la rand niste febra… 39 cu 5 spre 40 … ceea ce a devansat planurile oamenilor mari in ceea ce o privea.

tortStati pe bara cu petrecerea aia, pana va anunt eu! :)))

si chiar si asa a fost frumos de ziua ei si ne-am bucurat tare doar noi intre noi – 6 adulti si cu ea 7.

tort din fructe – efectiv din fructe (blat de pepene rosu, ananas, garnisit cu mure, afine si capsune si decorat cu un leu decupat din ananas ) tort din care ea a ales numai afinele. mici, rotunde, dulci acrisoare spre amarui, inchise la culoare … perfecte.

Ca tot ce o alcatuieste si o defineste pe ea.

Ok poate sunt subiectiva, e normal sa fiu asa, doar e vb de nepoata mea – insa nu cred ca exagerez cu ceva.  Zau ca nu.

Ba dimpotriva – dat fiind ca eu nu ma dau in vant dupa copii, tind sa cred ca sunt exigenta si rezonabila in afirmatia mea – Erica e minunata.

 

Responses

  1. Iisuse, esti mai ceva ca mamele :))

    • Mi se pare normal. Eu am parte de momentele luminoase…maica-sa de scutece si mese regulate, muci, cacuti si nesomn :))) pt mine e o zana, pt ma-sa o uzina :p


Lasă un răspuns

Categorii

