Publicat de: ultimulunicorn | August 7, 2017

Erica 3 in 1

Erica pentru ca Eric Draven (Corbul 1993), pentru ca Eric – perusul meu vorbitor care a murit intr-o zi de Paste si mi-a frant inima’n doua… Erica pentru ca trebuia sa fie EA fiinta care sa imi inmoaie inima inghetata, cred.

Nu mi-a venit a crede cand frati-miu mi-a spus cum avea s-o cheme. parea un dar nemeritat… dar atat de asteptat! si da, recunosc, mi-a intrecut asteptarile.

Asa repede a trecut un an… greu de crezut si totusi. Astea sunt primele 3 poze pe care eu i le-am facut, aici abia avea o saptamana – si imi sunt cele mai dragi poze din toate cate au urmat… si care sunt destule! dar cumva in pozele astea, fara sa stiu, fara sa imi dau seama, am prins esenta. Esenta de Erica!

si restul pastrez pentru mine.

ps. sambata ii rupem turta. obiceiuri din strabuni… cu luatul de pe tava, si incercarea de a ghici cumva ce va urma.

Responses

  1. Si noi am organizat acasa masa mare, cu prieteni invitati, tort, muzica, poze si filmat, tava cu balarii de ales – a ales o pensula si niste bani, lol- si la final ne-am dat seama ca…am uitat sa rupem turta :))

    • :)) deci pensula si bani – iti dai seama?!?
      eu am ales verigheta si creionul :)))
      macar jumate s-a adeverit.
      deci sa nu uitam de turta! tare.

  2. Se pare ca esti o matusica iubitoare:)

    • asa se pare, da. 😉

  3. Eu mai scrisesem ceva dar a disparut sau nu a aparut. Ziceam ca o verigheta poate insemna orice, nu doar casnicie (bogatie, eleganta, simt artistic, singularitate, singuratate, longevitate-mai ales dc e din aur. Etc)

  4. am pus-o! :))))


Lasă un răspuns

Categorii

