Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 31, 2017

Terapie!

E si asta o forma de terapie – sa insir cuvinte pe „hartie”. hai fie.

Desi eu acum compensez. Compensez o lipsa de sens. ca si cum as putea compensa asa ceva cu vorbe goale tastate aproape la intamplare *&^%$#@!~ clar ca nu. dar cum ziceam – e o forma de terapie! una care mi se potriveste mie. nu am bani de dat la psiholog, nici nu am incredere in genul asta de tratament. cu familia sau prietenii la o cafea, la un pahar… sa zicem ca mai pot vorbi – dar tot simt ca uneori e in zadar. sau mai rau, incep sa ma simt vinovata ca imi vars pe capul lor gandurile mele incurcate, care poate pentru mine sunt doar o faza trecatoare – dar pe ei ii doare, crezand ca am de gand sa ma omor sau ceva. nici nu stiu ce e mai rau – ca as putea sa ma omor, sau ca nu traiesc?!?

merg pe principiul eu cu mine am scos-o de fiecare data la capat cu bine. Egoista treaba sa ma bazez numai pe mine, si numai in mine sa am incredere… dar asa nu risc sa fiu dezamagita sau sa dezamagesc pe cineva – decat pe mine! :))) egocentrism la cote maxime.

 

Responses

  1. Poems, no less! Poems, everybody! 🙂

  2. am nimerit alaturi :)))
    ma duc sa ma culc, mai bine :))))))

    • da, cred ca si eu ma duc sa citesc – si mai bine!
      proza – nu versuri. alea nu sunt pentru orisicine 😛

      • n’am înțeles disputa pe genuri literare cu m.
        și nici faza cu „alea nu sunt pentru orișicine”.
        aveam un prieten care zicea că proza te-ajută să înțelegi lumea, iar poezia să o suporți.

        clipește de două ori dacă vrei să-ți trimitem câteva poezii faine, care ne-au plăcut nouă.
        dacă nu, nu. 🙂

  3. nici io nu inteleg care e treaba cu clipitul. ai tu poezii faine pe care le dai pe sub mana? :))) pai considera ca am clipit 😉 😉
    nu era o disputa. m scrie versuri mai nou – si mie imi plac f tare, mai mult – ma simt eclipsata de patosul ei. nu stiu sigur daca ea era ironica sau …
    ramane de vazit! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

