Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 28, 2017

necesitati

Am simtit de dimineata ca nu o sa imi iasa ziua asta. nu stiu cum sa explic…era o stare de „prea frumos sa fie bine pana la capat” in aer, aerul care mustea a ploaie, ploaie care pana la ora asta nu a inceput. Nu mai conteaza, sunt stari, stari trecatoare – care chiar daca isi lasa amprenta, TREC. Ramanem noi – mai uzati, mai goi, mai noi.

Mi-a trecut prin cap sa te intreb – de ce nu am meritat mai mult?! dar apoi mi-am raspuns tot eu – fac si asta, deseori – nu e ca nu am meritat – nu am vrut mai mult. si tu ai stiut, poate chiar inaintea mea. Da, e si asta o lectie de viata – cine traieste invata, cine nu traieste – ia notite :)))

Da, refulez prin rautate gratuita. Recunosc. Rautatea e necesara organismului la fel ca sexul gratuit. Eu una asa ma epurez, ma exorcizez! Rautate si sex. nici macar nu o fac constient, acum realizez ca ambele in egala masura ma ajuta sa ma echilibrez cumva…

Ma ajuta sa pot poza apoi in persoana buna si rabdatoare care ma pretind a fi.

Am citit asta undeva: „you don’t know what you’re made of until you’re broken!” si mi-am dat seama ca inca nu stiu ce zace in mine, si nici nu stiu daca imi doresc sa aflu prea curand.

Responses

  1. viata asta nu prea mi-a iesit, poate urmatoarea, cum zicea sorescu

    • si ma intreb oare la a cata incercare am ajuns?! tine cineva socoteala?? Sf. Petru – probabil :)))

      • eu zic ca la prima, ca prea jalnic ne-am descurcat :))))))))))))))))))))))

  2. prea ma simt obosita ca sa fie doar prima. si senzatia asta de deja-vu…
    daca ma aude Cineva – eu zic piua. hai sa ne jucam de-a altceva! 😛


Lasă un răspuns

Categorii

