Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 27, 2017

asa era.

upside downPai si de cate ori imi vine sa ma cert eu pe mine ca nu am incercat mai mult, ca nu am dat mai mult din mine – imi aduc aminte de asta:

„daca e sa fie, o sa fie. daca nu… poti sa stai si-n cur si-n cap si tot degeaba!”

asa era. citat din C. Oprescu, fost coleg, sef si obsesie trecatoare. total adevarat citatul. pacat doar ca nu imi pot amintit egzact contextul in care mi-a fost impartasit acest mare adevar, rupt din intelepciunea si experienta lui de viata / chiar daca eram mai mare cu un an decat el… experienta lui de viata ma coplesea. asta sau le avea cu vrajeala si de acolo senzatia de ameteala…

era baiat bun. chiar daca eu eram si atunci cu capu’n nori… intre noi nu ar fi putut fi mai mult decat ce a fost. si oricum a fost destul! fara regrete acolo.

regrete am in alte parti, la alte capitole. oare chiar nimeni nu scapa fara regrete?

de fapt eu mai mereu am privit lumea cu susu’n jos. asta inseamna ca eu sunt pe dos sau lumea e invers decat ar fi trebuit? si cine poate zice cum anume ar fi trebuit sa fie lumea???

si totusi e o lume nebuna! asta e clar. si atunci? de ce nu ne intelegem – eu si lumea?

de la atatea intrebari ametite mi s-a facut o foame…

Responses

  1. da, bai. profunda asta. mi=a dat si o lacrima
    adica daca e ca fidelitatea sa existe, exista, daca e sa nu existe poti sa te pui si in cap. deci hai cand esti insurat sa te culci cu altcineva si daca e ca fidelitatea sa existe, …. probabil ca nu o sa nimeresti tinta si …inseamna ca fidelitatea exista :)))))
    Mor cu Oprestii astia ai tai, unde ii gasesti?

    • stiu, sunt rea
      sex si rautatate, doar ca eu nu fac sex asa ca iau ce ramane, rautate :)))))))))))))))))))))))

  2. e unul si acelasi Oprescu. ca cu fostul primar nu am avut nicio tangenta. daca asta insinuezi cumva :))).


Lasă un răspuns

Categorii

