Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 19, 2017

hai cu niste ingeri

sa mai imblanzim bezna din suflet.

angel

imi place cum pare ca doarme…

de unde mie imi rezulta ca somnul e o stare de gratie! si chiar e. pai e de ajuns sa privesti un copil mic dormind… o fac mai nou cand vine aia mica a lu’ frate-miu la mine, si parca te face sa crezi din nou in ingeri si rai… la modul ala traditional, cum imi povestea ea bunica – despre Dumnezeu si Sf Petre si cum mergeau ei odata asa pe pamant printre oameni de rand, iar cerul era atat de aproape ca il atingeai cu mana!

si cica intr-o buna zi, o femeie cu multi copii, careia i se luase de spalat scutece, a iesit in fata casei si a sters la fund copilul, direct pe cerul alb, murdarindu-l de rahat! vazand Dumnezeu asta a ridicat cerurile astfel incat sa nu le mai ajungem, noi muritori kkciosi si nerecunoscatori ce suntem! *&^%$#@!~

pai povesti din astea imi spunea mie mamaia, si io cascam gura si faceam ochii cat cepele, si credeam tot.

Responses

  1. Si eu am facut ochii cat cepele si am cascat cand am citit :)) .

    • adica te-a apucat somnul? :))) ar fi o chestie!

      • :))) nu, ma refeream cat cepele de mari .

  2. esti culmea. e SF. PETRU! :))))

    • :))) in capul meu aud Peter… si traduc Petre. nah… prea mult Iisus din Nazareth 😛

  3. ce poveste mai e si asta? :)))) mi se pare foarte misto
    adica imi place cu precadere de femeia aia care a sters copilul cu cerul la fund 😛

    • puteam sa jur. feminista din tine… :)))


Lasă un răspuns

Categorii

