Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 16, 2017

confort zone

nu cred ca stiu sa ma distrez. nu am stiut niciodata. nu imi plac aglomerarile de oameni, nu merg la concerte sau prin cluburi – am incercat o vreme, zgomotul si fumul mi s-au parut ingrozitoare. nu merg la mare. nu imi place sa stau la soare.

imi place ploaia, cafeaua, o carte buna… sa dansez, sa beau vin, sa rad cand imi vine si cu cine ma simt eu bine! sa vorbesc… ore in sir pana uit de mine – tot cu cine ma face sa ma simt cu adevarat bine. asta e distractia mea – timpul petrecut in zona de confort.

ce e si mai distractiv e ca imbatranesc… fara sa fi fost cu adevarat tanara!

el m-a citit mai bine decat oricine.

Responses

  1. Bravo lui 🙂
    Desi am impresia ca el cu tine face ca mine cu toate cartile, le citeste si nu le aplica. degeaba :)))

    acum nu mai e fum prin cluburi dar zgomotul si oamenii persista 😀
    daca nu-ti place soarele… poate muntele?

    Hai oricum intr-o zi prin Bellu, la o plimbare! Termini in fiecare zi la 4-5, sau sunt si zile in care stai mai mult?

  2. cine e tipul asta din stanga, ca ma obsedeaza? https://pbs.twimg.com/media/DE4IT7oXYAAEZpq.jpg
    :)))
    e actor, nu?

    • da, actor. Matt Dillon. si nu ies mai tarziu, eventual mai devreme… 😛

      • daa, si chiar l-am vazut ieri in going in style :)))))


Lasă un răspuns

Categorii

