Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 14, 2017

„un aer mai curat – care e gandul”

ramuri

hai ca a venit si weekendu’.

putem sa ne relaxam pana luni. roxana imi pune muzici.

as vrea sa pot scrie niste versuri acum, dar de cand m s-a re-profilat pe poezie, m-am blocat pe filonul asta. adica daca nu am pasiune de pus in cuvinte, mai bine sa ma abtin zic. s-ar putea spune acelasi lucru si despre proza asta lejera… si lipsita si ea de pasiune, dar de proza mea simt ca am eu nevoie ca sa nu ma scufund in ale mele ganduri verzi – albastre. se poate spune ca azi mi-a iesit mai bine decat ieri. desi nu stiu cat e meritul meu, ca tot 3 cafele am la bord, tot lejer am ars-o… dar azi nu a mai fost canicula!

„so much depends on the weather.” cum zicea Scott Weiland.

Responses

  1. Ce acuarela minunata

    Mie mi se pare ca si tu ai pasiune de pus dar asta chiar conteaza mai putin :))
    cred ca ar trebui sa scrii daca ai chef sa scrii, daca-ti aduce vreo alinare, nu trebuie sa scrii cumva anume, pasional/ ne-lejer, ne-repetitiv etc

    iar eu as vrea sa inspir oamenii nu sa-i demoralizez 😀

    • da, este minunata.
      iar pasiunea mea e nestatornica – acum vine acum pleaca…
      nu e vina ta ca m-am demoralizat eu.
      hai ca mai incerc cu desenul… poate poate 😉


Lasă un răspuns

Categorii

