Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 10, 2017

si daca plec

mare

daca plec nu vreau sa ma mai intorc. dar vreau sa ma urmezi, sau macar sa ma cauti. sau sa cred ca incerci. deci imi e de ajuns si un simplu gand. ce fiinta sunt…

daca plec vreau sa stiu ca ma indrept spre ceva sau cineva sau macar ca voi gasi ceva undeva. ce vreau sa zic e ca am nevoie de un reper – de un punct catre care…

E un gand. presupun ca toti avem undeva ascunsa o dorinta, o atractie pt departare. sa vrei sa fii in alta parte, altundeva – cu cineva.

da, neaparat cu cineva.

Responses

  1. Cunosc sentimentul prea bine. De cand ma stiu am vrut sa plec … nici eu nu stiam unde. Sa plec cat vad cu ochiiiiii 😀 Intr-un loc nou, cu oameni noi …
    Intre timp i-am dat un nume acelui |”undeva, oriunde” …. El Camino…. Poate, anul viitor, cine stie …

    • eu trebuie sa recunosc ca nu am plecat niciodata, nicaieri. nicaieri afara din tara, iar prin tara – destul de putin. jalnic, da.
      dar gandul plecarii a existat… si exista in continuare, si destinatia aduce a Spania. motive ar fi cateva 😉

      • si eu as vrea in spania. si as vrea si sa stiu spaniola 😀

  2. pai hai sa o invatam!

  3. Viata e in alta parte…..:)

    • eu am auzit ca „totul e in noi!” 😛

      • E si varianta asta:)


Lasă un răspuns

Categorii

