Publicat de: ultimulunicorn | Iulie 6, 2017

Cavalereste

Azi m-am purtat cavalereste.

Pai ies pe usa sa ma duc la trezorerie, eu incuiam usa in urma mea cand, in acelasi timp cu mine, dar coborand pe scari de la etajul 1 venea o fata cu o cana de cafea cu capac in mana si ne oprim amandoua cand sa coboram cele cateva trepte pana la usa din termopan a scarii… eu ma uit la ea, ea se uita la mine… amandoua cu intentia sa cedam prioritatea celeilalte. dupa cam doua secunde de stationare – amandoua in acelasi timp dam sa trecem spre iesire si ne apuca instantaneu rasul :)))) asa un ras sincer, copilaresc si frumos avea – ca in clipa aia ma indragostisem de ea si ma gandeam serios daca pot sa-mi schimb orientarea! (m-am mai gandit eu si cu alte ocazii si am concluzionat ca nu se poate. e data by default.) dar… oricum razand – o iau eu inainte, cobor treptele, ajung la usa si i-o deschid asteptand sa treaca fata cu cafeaua – care zambind imi multumeste, tot zambind ii zic :”cu placere!” si ies in urma ei din scara… eu spre autobuz, ea in directie opusa. Am zambit tot drumul pana la metrou!

Ajunsa pe Strada Pieptanari, care da in cimitirul Bellu, in drum spre Trezoreria sect 4, chiar pe colt – stateau de 2 tiganci cu basmale pe cap si in bluze roz, identice, rezemate de perete si amuzate tare isi vorbeau: „pai tu canti una io cant alta ?!?” :)) „era asa: „bauturile spirtoase si femeile frumoase…” si dai si razi… am trecut pe langa ele si m-a apucat si pe mine rasul, as fi stat sa prind continuarea dar nu se facea sa ma opresc in drum ca vitelul la poarta noua. Abia acum am dat cautare pe google si am gasit asta:

„- Cine-mbatraneste omu?

– Tuica, vinu si cu romu,/

Bauturile spirtoase/

Si femeile frumoase..”

Hai ca am invatat ceva si azi! 😀

Responses

  1. Aceste situatii ❤

    • egzact! 😉

  2. daaa, si eu ma indragostesc uneori de femei. doar ca, in mod inexplicabil, dureaza mai putin decat ma indragostesc de barbati :)))


Lasă un răspuns

Categorii

