Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 22, 2017

a cata cafea?

vin– a 7-a! raspund invariabil (cand cineva isi face griji) desi niciodata nu am trecut de 4. asta ar fi pragul pana la care le savurez, dupa… nu mai e acelasi lucru.

pentru vin bun sau alt soi de alcool – pragul e starea de BINE. dupa care se cade in penibil, loc unde nu vrem sa ne gasim indiferent de calitatea alcoolului sau a partenerului de pahar. mai ales a acestuia din urma. Sa pastram aparentele – ca poate mai avem nevoie de ele…

Prima lege a lui Gossen:

„Orice nevoie îşi reduce intensitatea pe măsură ce este satisfăcută”

Dacă o nevoie este satisfăcută continuu, intensitatea ei descreşte până la zero, când este atinsă saţietatea. 

Pe scurt deci: principiul 1 al psihanalizei ne spune ca placerea repetata distruge orice placere. de unde si celebra zicere: „mai rarutz ca-i mai dragutz.” urasc expresia – dar nu pot nega ca se aplica la cam orice placere posibila.

ps. mi-a fost draga poza. restul e pretext!

 

Responses

  1. In wine years – e mortala asta :))))

    • nu-i asa? si nici macar nu am descoperit-o eu…
      eu am pus-o pe blog.
      HA.


Lasă un răspuns

Categorii

