Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 15, 2017

delicata ca o cizma

batda. se potriveste descrierea. e vb de mine si stilul meu razboinic / agresiv / precipitat / direct / fara menajamente / diplomatie zero / …whatever.

ca am eu de pierdut din asta – e limpede, ca ii mai ranesc si pe altii – e nasol. ca mi se imputa – asta consider ca e deplorabil!

wtf am si eu „sensibilitatile” mele. cum ar fi faptul ca vreau sa imi fie apreciat felul brutal / direct de a fi. sau daca nu se poate, eu ma las de discutat chestiuni sensibile in care ma implic emotional necontrolat.

Trebuie sa imi schimb interfata cred, cu una mai umana.

Responses

  1. :))) cum e asta,sensibilitatea ta e ca vrei sa-ti fie apreciat stilul brutal :)))
    e genial :)))

    • mda, nu stiu… dar asta e.
      ok, poate sensibilitate e frumos spus – o fi ego nah! 😛


Lasă un răspuns

Categorii

