Publicat de: ultimulunicorn | Iunie 5, 2017

Beethoven

si inca Simfonia nr.7!

ador filmul asta „The Fall” – iar bucata asta de muzica cu care incepe si care revine mai apoi – m-a cucerit dinainte sa stiu cine a compus-o. Trebuia sa imi dau seama ca era el… precursorul muzicii rock – Ludwig van Beethoven.

Da, trebuia, daca aveam urechea fina de cunoscator al muzicii clasice – ceea ce nu sunt nici pe departe, iar ureche fina… :))) io si Beethoven – el surd de-a binelea, eu intr-o ureche.

Si totusi… insist in a crede ca am un dezvoltat simt al muzicii bune si gusturi alese pt filme!

e bine sa am asa pareri bune despre mine, stiu 😉

poate ar trebui sa le am mai des.

Responses

  1. stii cine mai era intr-o ureche si mai aveati ai altceva in comun? :))):)))))))
    Van Gogh :)))

    • el nu era intr-o ureche, el si-a taiat-o pt ca o luase razna – si da – avem nebunia in comun.

      • acum vad ca aici m-am contrazis singura :))) pai clar era intr-o ureche daca si-a taiat-o! doh…
        deci DA. amandoi intr-o ureche.

  2. ce plictisitor. nu-mi vine sa cred ca am intrerupt tarantella- san telmo ca sa ascult plictiseala asta. Ma mir ca nu am adormit :))))

    • mda. gusturile nu se discuta. probabil nu ai adormit de la cate cafele ai la bord.

  3. Hai prin Bellu!

    • ultima zi de „vacanta”… nu ma urc in tramvai nici batuta! :)))


Lasă un răspuns

Categorii

