Publicat de: ultimulunicorn | Mai 31, 2017

what now?

de unde senzatia asta de panica in fata timpului liber?what

e miercuri desi ma simt ca vineri pentru ca de maine pana marti pot sa fac ce vreau eu. acest „pot sa” ma ameteste…

probabil asa se simte cand nu ai obligatii, responsabilitati, copii, catel, purcel. esti tu cu tine si Dumnezeu cu mila.

poti sa te arunci in cap – cum ar canta Despot, si nu numai in discoteca, chiar si de pe bloc – daca asa ti se pune pata. nu ai de dat socoteala nimanui, decat tie.  nici macar tu nu crezi asta… dar flirtezi cu gandul ca esti unic stapan peste viata ta. si asta te sperie iar frica te imbata cu puteri supraomenesti… pentru ca – nu-i asa? – tu ai ceea ce nici macar Dumnezeu nu are: Liberul Arbitru!

e doar o iluzie, o confuzie in mintea mea – intre timpul liber si libertatea mea de a alege ce fac cu viata mea… pentru ca – nu-i asa? alegerea asta a fost deja fumata. Iluzia ca as mai putea schimba ceva cand de fapt trebuie sa ma schimb EU, iar asta este intotdeauna cel mai greu.

si uite asa mai beau inca o cafea.

Responses

  1. interesanta perspectiva. oare dumnezeu sa nu aiba liber arbitru?

    • pai din moment ce EL nu isi poate lua singur viata, se cheama ca nu are. eu asa zic.
      Intrebarea era – oare noi chiar avem?

  2. Noi clar nu avem :))))

    off topic


Lasă un răspuns

Categorii

