Publicat de: ultimulunicorn | Mai 22, 2017

poezie amara

am visat ca eram o cioara

tu ai zis ca era de asteptat

ca si cum as fi zburat si croncanit toata viata.

mie nici macar nu imi place sa ma imbrac in negru.

mi-a placut odata…

cand eram fata.

asa ca nu muri! e posibil sa nu port nici macar doliu.

fb_img_1481966382281

uneori cuvintele se aseaza ele singure in forma de versuri abstracte si neterminate, poate e mai bine asa. mai bine decat sa caut eu sa exprim ce am in cap/inima prin cuvinte. sensul e acolo. trebuie doar cules. eu ma rezum la insamantare. si la cafea neagra.

poate e doar tarziu.

Responses

  1. Nevermore:)


Lasă un răspuns

Categorii

