Publicat de: ultimulunicorn | Mai 17, 2017

Alien again

Am vazut ieri ultimul Alien – Covenant, cel despre care a zis careva si bine a zis ca e sequelu’ la prequelu’ ala cu Prometeu. Prometeu al nostru, Prometheus – la ei acolo.

Deci in traducere libera – e continuarea la prefata cu Prometeu, pe care am vazut-o pentru ca promitea niste raspunsuri la cateva intrebari interesante – printre care asta cu originea noastra – cine si de ce ne-a facut. Eu am raspunsurile mele, dar am zis sa le compar cu ale lor ca nu se stie niciodata ce perspectiva noua se deschide comparand mai multe viziuni asupra Sensului si circuitului vietii in Univers!

Am mers cu incredere – in Ridley Scott, om destept si talentat, in poveste, in distributie… bla bla.

Egzact cu bla bla am ramas dupa Prometheus, dar nu, eu nu renunt asa usor la o obsesie/ pata pe creier, deci am revenit cu si mai mare incredere – adica ok, ati dat-o in bara cu prequelu’ trebuie s-o dregeti la sequel! – dar uite ca tzeapa! In afara de sange, rupere de tesuturi organice, sange si bale zburatoare… putin suspans, doua tresariri si un sex mic la dus intrerupt de rupere si sange – asta nu numai ca nu raspunde la nicio intrebare, apar altele noi si e si cu Va urma. Ia de aici, daca te tine.

Related image

O singura idee valabila am retinut – si anume ca rasa umana tot pe limba ei piere si inca de „mana” unui android (creatia isi extermina creatorii – mic cliseu ca asa e frumos) care ajunge la concluzia ca oamenii nu merita sa colonizeze/ infecteze alte planete. Ceea ce e logic – din moment ce nici pe asta nu am facut treaba buna. Deci AI-ul spune STOP si ii matraseste pe creatori + colonisti + colonizatori (echipajul navei), absolut de acord cu el – si daca mai pun la socoteala si ca era jucat de Michael Fassbender in dublu rol – pot sa spun ca nu am iesit in pierdere deloc!

Insa nu stiu daca ma mai tin nervii pt urmatoarele sequeluri…la prequeluri.

Lasă un răspuns

Categorii

