Publicat de: ultimulunicorn | Mai 14, 2017

am simtit ca e musai

M-am apucat de cartea 3. Sau 4. Începe așa: Aceasta este povestea unui crime care a început acum 47 de ani și s-a terminat acum 2 luni. Mă doare gâtul și simt că răcesc. Asta nu scrie în cartea 3 sau 4. Asta se întâmplă acum. Taman acum când m-am apucat să scriu povestea unei crime […]

via Adevărul meu. Al lui Dumnezeu. Și al omului puternic — feher

sa dau mai departe bucata asta care m-a pus pe niste ganduri.

//Pravda. Istina. Nepravda.

Primul e adevărul omenesc, percepția noastră despre lume.
Al doilea este adevărul dumnezeiesc, un soi de adevăr obiectiv, incontestabil, despre aceeași lume.
Nepravda este neadevăr. Dar, de cele mai multe ori, este adevărul pe care ți-l impune omul care conduce lumea//

da.

Responses

  1. ma enerveaza maxim cum scrie tipa asta, chiar m-a gandeam azi. e drept ca nu am reusit niciodata sa citesc mai mult de o fraza, cum de altfel nu am reusit nici macar sa citesc tot ce ai citat tu acum :)))

    • ma gandeam*
      oh doamne, in ce hal m-am senilizat
      presupun ca am vrut sa scriu initial m-am gandit..?

  2. mie imi place cum scrie – evident. presupun ca gusturile nu se discuta?!? dar e cam aiurea sa spui ca nu ai reusit sa citesti mai mult de o fraza si totusi sa afirmi atat de hotarat ca te enerveaza maxim cum scrie.
    zic si io.

    • pai dc ma enerveaza asa tare de nu pot sa citesc mai mult? :))))

      • o fraza per articol, sa ne intelegem. pentru ca intru de pe hotnews de cate ori imi atrage titlul atentia sau de cate ori pe hotnews sunt doar stiri neinteresante. Deci cred ca daca as aduna, as putea sa spun ca m-a enervat (maxim) cu zeci de fraze, nu cu una 😛


Lasă un răspuns

Categorii

