Publicat de: ultimulunicorn | Mai 7, 2017

Kings and Queens, Princes and Aces

…de inima rosie, de inima neagra… de inima albastra… Inima e de baza –  starile intotdeauna difera.
AsTotul incepe cu, pleaca de la si se leaga de inima si de starea ei. daca e in flacari, daca arde, daca e de piatra, daca e uscata sau rece – daca e pe moarte sau daca ii trece – vezi totul prin prisma inimii – o ai sau nu o ai. asta e, imi pare mie, drama vietii fiecaruia dintre noi – in orice rol am fi distribuiti pe lumea asta – adevarata drama, motiv al fericirii sau nefericirii – zace in noi. Mai exact in capacitatea sau incapacitatea noastra de a iubi si de a accepta iubirea.

Am descoperit roata. O, da :))) nimic nou sau original, stiu. doar un adevar banal.kingCred ca asta e, si (ce e mai grav) cred ca eu sunt in incapacitate. Incapacitate grava. Incapabila de a mai simti altceva in afara de panica si de frig. Am ucis in mine orice urma de romantism, daca am avut asa ceva candva – desi nu cred, asa ca poate nu am pierdut nimic.

Nu mai stiu cine zicea ca odata cu trecerea timpului, devenim din ce in ce mai mult ceea ce ne era dat sa fim de la inceput – asa era? sau cum?

bhO inima neagra si rece care se ascunde de lume folosind masti si glume.

Pe bune???

ps. desenele le-am gasit pe net si mi-au placut mult. macar sa fi fost ale mele… dar nu sunt, pentru ca eu nu am mai desenat ceva original si al meu – de foarte mult.

atat.

Responses

  1. chiar ma intrebam dc sunt desenele tale 😛

    • imi place mult. multumesc pt „dedicatie”.
      eu dimineata ascultam asta: https://www.youtube.com/watch?v=ZuI61cTNbAk
      bun asa.

      • N-or fi toate inimile in forma de inima? 😛

        Ma bucur daca iti place, si pe mine ma bantuie de vreo 3 zile

  2. da, e faina. poate devin si eu obsedata.
    cred ca a mea inima are o forma din aia de cap de buzdugan – o piatra cu tepe! =)))


Lasă un răspuns

Categorii

