Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 21, 2017

la ce bun?

Imi mocneste ceva in suflet, ceva ca un carbune incins si rosu. Intr-un fel e bine ca da caldura si nu mor inghetata – intre frigul de afara si neclintirea dinauntru, dar orisicat.

Nici mocnirea asta nu-i a buna.

Ar fi trebuit sa ard pana la ora asta. Aveam pasiunea si puterea asta odata. A plouat peste mine ani de-a randul si m-am racit. Dar in suflet… inca mocneste! trebuie doar sa sufle careva peste mine sa ma aprinda iar :))) sau poate e mai bine sa mocnesc incet fara consum la suprafata.

Sa pastram aparentele, futu-le’n cap pe ele!

Anii mei, pe care cica nu mi-i dai – si ma seaca cand aud asta – ca si cum ar fi ceva bun, ca nu ti-ai trait viata, ca te-ai conservat – te-ai pastrat pentru un „ever after” sau ce?

Ok, sa ne agatam de firele albe mai degraba. Poate cu ele facem treaba!

wtf.jpg

 

Responses

  1. I feel you. eu aproape ma ofensez cand zice cineva ca nu imi arat varsta, alt mod de a spune: ESTI BATRANA chiar dc nu arati.
    dar esti batrana.

    Da’ oricum tu chiar nu arati nici cat mine de batrana :)))))

    insemnarea ta mi-a adus aminte de versul ala, palpaie cenusa fostelor iubiri :))

  2. nu cunosc versul.
    dar daca s-a ales praful de ele / de fostele iubiri / pai sa faca bine sa nici nu mai palpaie, ca deruteaza!!!
    ps. batrana eram de la 17 ani. asa ca…

  3. cum suna „batrana – imatura”? e oximoron sau paradox? sau ce?

    • Mai degraba paradox, nu e asa imposibil ca sa fie oximoron (zic si eu). oricum se zice ca batranii dau in mintea copiilor, sunt etape de viata care intr-un fel nu ne mai apartin noua de vreme ce depindem de altii si/sau traim pentru altii, poate ca nici macar paradoxal nu e.

  4. sigur ca nu-l cunosti, ca doar e de adrian paunescu, am ramas unica si singura lui fana si citioare :)))

    Da, dar la 17 ani e cool sa fii batran, acum e cam trist 😛

    pe cine deruteaza? 😀
    pe ceilalti? cum ar fi sa palpaie in tine si sa se vada in exterior o lumina, asa, ca la licurici? :)))

    • il deruteaza pe ala de ii palpaie :))) adica sunt cenusa sau ce facem aici?

      • da, da, lui, glumeam :)))
        ce amuzant suna, il deruteaza pe ala de ii paplpaie :)))

        simt aici o palpaire in stanga fiintei mele, ‘r-ati ai dreacu de fosti, credeam ca v-ati stins demult :)))
        da-i cu vin, nu se poate sa nu-l inabuse :)))

  5. =))) f tare… imi place! si da vinul e bun in orice ocazie. numai SEC sa fie! si daca se poate – rosu ca sangele si e mai mult ca perfectu’ 😉

    • si rosu ca sangele si amarnic ca viata :)))
      acum merg versurile alea pe care nu le suferi tu, ” de-atatea ori m-am vrut prin ani hoinar, dar mi se zbat in minte, sovaiti, si sanii tai ca doi genunchi juliti, si vinul lor amarnic, de cotnar” :))))

  6. jale!

    • sanii mei sunt cei mai juliti din istorie :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Nah ca am facut si discutia asta despre mine si sanii mei :))))))))))

      • taci ca nu ai de unde sti! intotdeauna se poate si mai rau.

  7. am remarcat ca esti obsesiva si usor obsedata :))
    dar nah, ai circumstante atenuante grave!

  8. Corect. hai sa schimbam subiectul.
    stii ca ieri a fost ziua lui Hitler? :)))

    • pe asta am ratat-o.
      ai facut incantatii ceva? sau e iertat?

      • Nu le am cu incantatiile.
        Iertat de mine? m-as simti o impostoare sa ma bag eu sa-l iert sau sa NU il iert. sa il ierte dumnezeu, vorba vitoriei lipan (si cum sunt atee cu asta cred ca am spus tot :))))

  9. dar ma indoiesc ca vitoria lipan era atee, asa ca vorba ei nu are aceeasi greutate daca o folosesti tu care zici ca esti.
    si sadoveanu ce zicea?

    • Corect. adica ea a zis-o cu sinceritate, eu o zic cu ipocrizie :))

      Pe ce tema ce zicea Sadoveanu? Nici el nu cred ca era ateu. Doar comunist :)))


Lasă un răspuns

Categorii

