Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 21, 2017

I said irish coffee, didn’t I?

Deci eu acum nici nu mai stiu – eu l-am invitat? sau el m-a invitat? sau s-a invitat singur?

hai ca e tare. am gandit-o, am brodit-o , si acum nu stiu pe unde sa scot maneca, camasa, chilotii, sau sa ma scot pe mine basma curata. Atunci cand nu te gandesti, te ia o faza din asta prin surprindere, si unde pana nu demult – egzact asta credeam ca imi doresc (cu accentul pe credeam) in momentul asta nu numai ca am refuzat o invitatie spontana sa petrec seara cu el si colegii (rezidenti) in centrul vechi – pentru ca urasc centrul vechi, nu ca mi-ar fi teama de ceva 😛 dar… nici nu stiu incotro ma indrept si in ce o sa ma impiedic! eu ma impiedic mereu in ceva, sau ma lovesc cu capul de pragul de sus – mereu! deci eu am propus cafea. el a acceptat, eu am propus locul… cand are el timp. el e mai ocupat.

acum una din doua – bem cafea si ne place, sau nu bem cafea si o lasam balta.

varianta bem cafea si nu ne place – a fost exclusa din scenariu din motive evidente ce tin de orgoliu si superstitii (nu vreau sa cobesc).

ok mai exista varianta nu bem cafea dar tot ne place… si atunci facem altceva!

om trai si om vedea.

Lasă un răspuns

Categorii

