Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 20, 2017

da, eu cred in minuni

Intotdeauna am crezut.

dar una e sa crezi intr-o minune si alta sa ajungi sa depinzi de ea.

Adica, dupa ce Barca a revenit in CL dupa o infrangere usturatoare cu PSG ( 0 – 4 ), si cand nimeni , sau aproape nimeni, nu mai credea ca au vreo sansa sa recupereze cele 4 goluri primite, am primit toti ca pe o adevarata minune victoria aia de 6 – 1 de pe Camp Nou… minune clar!

best comeback

„Best comeback since Jesus!” cam asa.

Dar… dupa ce Juventus i-au ciuruit cu un 3 – 0 saptamana trecuta… cate minuni sa mai aiba Barca in chiloti? deci era de asteptat sa ne oprim aici. O minune e minune cand e unicat. Ca daca se repeta la intervale lunare – deja e altceva!

Ridicari si caderi… asta e viata, asa e si in fotbal! si desi imi pare putin rau (faptul ca am anticipat si deja ma resemnasem in privinta lor – a diminuat parerile de rau) – imi pare putin si bine pt Juve! mai nasol e cu Realul – acolo am resentimente grave dar… le temperam – asta pentru ca ura, invidia supararea si scarba – nu fac bine la digestie si nu fac bine la sanatate in general.

Poate trece pasa proasta, poate steaua Barcei – a fost mai mult o cometa in trecere si acum ii vedem coada… nu stiu. Eu in continuare sunt recunoscatoare ca sunt contemporana cu Messi si minunea care a fost si sper sa mai fie inca – FC Barcelona!

E nevoie de pasiune in viata asta monotona si trecatoare. De ceva care s-o condimenteze cu explozii de bucurie sau de lacrimi amare / sarate… E nevoie de iubire! fie ea si pentru fotbal. Pana gasesc ceva mai concret si mai aproape de mine.

ps. We all love a good miracle once in a while 😉

Responses

  1. super weird prima poza, cu simbolul ala falic acolo si cu toti oamenii la picioarele (ca sa nu numesc alta parte a corpului :)))) lui Messi. WTF? :))

    • niciun wtf! in seara aia messi&co infaptuisera o minune!!! numai tu vezi simboluri falice in stalpi si te gandesti la alte parti ale corpului…
      doh.

      • Hai Uni ca e sinistru sa te ploconesti asa in fata cuiva, fie el Iisus sau Messi sau Elvis. ce naiba? cum sa nu ti se para de un sinistru teribil acea poza? Mie imi face pielea gainii.

        Apoi, nu inteleg maniile astea de grup, cred ca una e sa fii acasa si sa savurezi un meci in fata televizorului, lasandu-ti emotiile in voia lor, dar cand vad isteriile astea de pe stadioane, mie personal nu mi se pare nici o diferenta intre multimile care aplaudau ce zicea hitler sau alea de aruncau cu pietre in vrajitoare si astea de lesina de extaz ca a dat messi un gol. tot o gloata inerta si dubioasa, jupuita de personalitate si demnitate, gata oricand sa se sacrifice intr-un razboi care nu-i al lor…

        In rest, ca obscenitatea o fi in ochii privitorului, asa o fi, cum zicea parca si apollinaire :)))

  2. Si mie imi face pielea gainii – dar in sensul pozitiv. e drept ca nu cred ca m-as fi bulucit sa-l prind pe messi de izmene daca as fi fost acolo… dar pentru un privitor din fotoliu ca mine – specatacolul asta e savuros! 🙂
    Iisus sau Messi sau Elvis :))) de fapt e vorba de Messi, Neymar, Suarez ! ca sa nu mai zic nimic de blasfemie… sau de faptul ca il bagi si pe hitler in ciorba asta. Daca nu le ai cu fotbalul, cu emotia aia a jocului de care tot bat io apa in piua pe aici si prin alte parti… nu ai cum sa empatizezi. pacat.
    😛

  3. daca te ajuta cu ceva – bag-o si pe asta in categoria : there’s something not right about Uni… ;))

    • :))) da, aia merge in orice situatie, si inchide gura interlocutorului :))

      eu inteleg, cred, ce vrei sa zici cu pasiunea, ca am avut si eu o perioada microbista (la 17 ani :P), in care inclusiv ma gandeam sa ma fac arbitru de fotbal si am absolvit un curs in acest sens 😛
      Pot sa ma emotionez cand ma gandesc la momentul sevilla sau la cum s-a vopsit nationala blonda, dar baile astea de multime, tendinta suporterilor de a trai pentru fotbal.. chestiile astea sunt de neinteles pentru mine. O manie colectiva e o manie colectiva, indiferent ca are legatura cu antisemitismul sau cu pasiunea pentru fotbal

      • poate asa pare dar nu am vrut sa iau un aer superior 😛
        eu inteleg pasiunile individuale, te inteleg pe tine cu messi si ma regasesc in unele lucruri pe care le zici (si chiar dc nu m-as regasi :P) dar repet cand devine ceva colectiv, cand oamenii in loc sa-si traiasca pasiunea, credinta, frustrarea in intimitate se aduna si urla ca apucatii – mie imi vine sa o iau la fuga, nu sa ma emotionez.

  4. deci sa ne intelegem – dezaprobi inclusiv concertele? masele de oameni care sar, tipa si se zbuciuma in acelasi ritm? :)) dar esti de acord ca o emotie impartasita de mai multi se amplifica? si ce e mai tare decat sa vibreze emotiile in noi – pe stadion, la concert… in fata televizorului, etc.
    nu e manie colectiva e EMOTIE colectiva!
    si mie imi place maxim!!!
    nah. ia-o pe asta!

    • Nu dezaprob dar imi displac concertele, si in general aglomerarile mari de oameni. Am mers in viata la 2, roger waters si bob dylan, pt ca am presupus ca o sa regret dc nu o voi face, nu pentru ca simteam ca imi doresc neaparat sa merg. RW a fost ok, BD a fost kinda lame 😛
      Poate-s eu biased pentru ca ador muzica si fotbalul nu prea :)) dar mi se pare ca una e sa asculti o melodie si sa traiesti orice oi trai tu, fiecare simte altceva la o melodie, la concerte unul striga, altul danseaza, si altul asculta tacut, mi se pare ca la concerte oamenii isi pastreaza totusi individualitatea si personalitatea (si as zice cumpatul, in afara de cazurile in care pe scena e marlyn lonroe, elvis etc cand spectatorii devin tot asa o masa omogena si despuiata de demnitate si personalitate), dar la meciuri de fotbal, la adunari politice etc dispare individul si apare asa un fel de medusa cu mai multe capete – dar nici o inteligenta, as adauga :))).
      manie, emotie, tot colectiva si deci tot lipsita de individualitate

      Nu sunt de parere ca o emotie impartasita de mai multi se amplifica, doar dc e vorba de ura :))


Lasă un răspuns

Categorii

