Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 7, 2017

iar vad iepuri

Ceea ce inseamna ca se apropie Pastele. de dimineata am vazut iar in funiata la PLAZA un iepure mare, alb, de panza, gonflabil, pe care l-au umflat si postat la intrare si anul trecut… asa ca am zis sa scot si eu uni-iepurele meu de la naftalina si sa defilez cu el. Defilam cu ce avem fiecare. Al meu e mai simpatic plus ca are si corn in frunte, ceea ce il face uni-cat. ( btw este un mouse-pad pe care am sprijinit pt poza o scoica spiralata pt efect :)))

Doar ca de la atatia iepuri mie acum mi s-a facut pofta sa revad Donie Darko ! ceea ce am sa si fac weekendu’ asta si inaugurez poate o noua traditie in materie de filme in familie – asa cum o avem pe aia cu  The Crow – in fiecare an pe 31 oct de Halloween, asa sa fie asta – in fiecare an de Florii – sa se vada Donnie Darko.

Cine nu are traditii sa si le faca!

O problema ar fi ca – daca la The Crow toata lumea era pentru, la DD doar eu din familie am fost fan. Rezulta ca va fi doar traditia mea personala iar pe mine lucrul asta chiar nu ma deranjeaza asa tare, desi mi-as fi dorit sa am o familie care sa vrea sa patrunda sensul si sa admire lucratura alambicata si reductia de mister si fatalitate a acestui film-cult. N-am cu cine.

ddPacat.

CSF? NCSF =))

Responses

  1. hahaha, nu m-am gandit ca tu creat uni-iepurele, am crezut ca o poza de undeva :)))

    da, da, e bine sa ai traditii, zice si gustave le bon. ele creeaza civilizatia. apoi trebuie renuntat la ele treptat, asa se creeaza progresul :))))

    • si eu care credeam ca era evident – ca uni-iepurele era inventia si creatia mea. dovada ca niciodata nu e limpede pt toata lumea ceea ce e evident pt mine. iar.
      da. traditiile sunt ok. le recomand.


Lasă un răspuns

Categorii

