Publicat de: ultimulunicorn | Aprilie 6, 2017

ceva frumos si niste mizerie alaturi

Trebuie sa recunosc e chiar o imagine frumoasa. Culori superbe. Usor intrigant decorul. Dar una peste alta imi inspira doar ganduri pozitive: ordine, curatenie, primavara… (bine poate si faptul ca in timp ce scriu asta si privesc copacul din fotografie, imi beau prima cafelutza a zilei – care se stie e cea mai buna! ) deci doar pozitivism pe capul meu la ora asta.

cherry tree

Hai sa ma tina pana dupa pranz. macar.

ps.

In fapt, nici nu am apucat sa dau PUBLICA la asta, ca zenul mi-a fost intrerupt in mod brutal cu sarcini inutile de birou – nici acum nu am inteles de ce mai exact. Bai, si nimic nu e mai frustrant si mai enervant decat sa trebuiasca sa faci ceva ce clar nu are rost – sau cel putin nu in capul meu si dupa logica mea in momentul ala, dar daca asa zice sefa… care ulterior mi-am dat seama de ce era frustrata si isi scutura frustrarea in ograda mea! Urasc treaba asta pe care o facem – chiar si eu – cum propagam asa ca pe o unda toata mizeria care ni se inoculeaza si o refulam peste sufletele altora, vinovati doar ca ne-au iesit in cale. Mizerabil!

Lasă un răspuns

Categorii

