Publicat de: ultimulunicorn | Martie 30, 2017

incep cu 2 zile libere

am aflat de o lista cu 7 lucruri simple pe care sa le facem ca sa fim fericiti! si desi nimeni nu e fericit, incercarea moarte n-are – asa ca daca tot sunt 7, si mai sunt si simple ( la comoditatea mea asta e ceva esential, recunosc ) hai sa punem cateva in practica.

Asta cu „ia-ti o zi libera de la munca” nu era chiar primul pe lista, dar imi convine sa incep cu el mai ales ca eu mi-am luat 2 zile libere – ca sa fac un fel de soc de fericire :))) cum se iau antibioticele – pentru inceput doza dubla, soc sa lovesti in plin febra si rezistenta bolii. Poate zic prostii aici, dar e prostia mea – ca eu asa fac cand am febra mare si ma grabesc sa ma fac bine. Asa ca aplic reteta si la pasii inspre fericire – deci 2 zile libere! dupa care:

  • garantat am sa cant mai mult urmatoarele 5 zile – o sa fie aia mica, 7 luni jumate – a lui frati-miu cu noi, deci cantam!
  • idem pt dans – ii place maxim cand imi misc mainile si bat din palme, si ma batzai in fata ei. deci pot sa bag si sportul aici – 2 pasi catre fericire :))
  • ma imbrac frumos foc si ma duc la piata si cofetarie…
  • sa o sun pe mama. asta imi place cel mai tare :))) numai ieri am sunat-o de vreo 3 ori!!!
  • un pahar de vin rosu sec – medicamentul de seara.

si cu asta marcam intrarea intr-o noua era – as vrea sa-i zic a maturitatii – dar ma tem ca nu am sa ma ridic la inaltimea asteptarilor pe care eu le am de la mine si de la anii mei :)))

ps. mai devreme m imi comunica prin sms ca pe un afis publicitar dero – the color run, scrie ca asta e anul unicornului! =))) ironic, isn’t it? sau iar am mania persecutiei si nu e nimic ironic in asta? poate e ceva grozav… si eu nu vad de corn! 😛

Image result for dero - the color run 2017

Responses

  1. Eu cant intruna si nici picior de fericire :)) Ia nu mai lua tu antibiotice si doze soc de capul tau! Hai bucurie, sanatate si ocazional extaz in anul unicornului!

    • inseamna ca nu canti ce trebuie :)))

      • Hahaha, la fix asta. :)) ce ar trebui sa cant?

  2. recomand ed sheeran! 😛


Lasă un răspuns

Categorii

