Publicat de: ultimulunicorn | Martie 25, 2017

Primavara dupa munca

Anul asta, pentru mine, Primavara a venit vineri, dupa munca!

…cu soare, cu copaci si plimbare intr-un cartier in care nu credeam sa descopar atata culoare si caldura umana si din astea de care am mai rar parte pe drumul ala spre si dinspre spital. mno. spital la care ma duc aproape zilnic in interes de serviciu. bine ca doar din cauza asta. dar orisicat… te afecteaza – si spitalul, si traseul si toate cele pe langa care trec – le iau in ordine: piata, cimitir, bodega, benzinarie, profi, balamuc. misto, nu?
1490381270641

Pana vineri nu am stiut/banuit ca paralel cu traseul meu e un alt drum presarat cu locuri atat de calde si frumoase… cu banci peste care plange vita de vie!!! io nu stiam de treaba asta pana nu m-am trezit udata, in timp ce stateam pe banca, de vita de vie proaspat taiata si aplecata peste mine. Cred ca e de bine! 😉

mai ales ca seara mea s-a incheiat cu trifoi irlandez, si warm irish coffee alaturi de Cherie… ca pe vremuri, vremurile in care ne vedeam la fel de rar, daca nu si mai rar – cum imi povesteste :)) dar in care irish-ul era mai spumos, mai consistent, mai concentrat – asa ca e timpul sa schimbam putin registrul, de data viitoare trecem pe cocktailuri 😛

Responses

  1. misto poze

    • mai ales ultima. thx.

  2. Ma gandeam ca la mine se tine primavara si in timpul programului :))))


Lasă un răspuns

Categorii

