Publicat de: ultimulunicorn | Martie 23, 2017

alte 3 intr-unu

The Story of the Jews: Finding the Words

Evanghelia dupa Isus Cristos

si capac peste pupaza – O biblie

ps. capac – nu colac ca asa vreau eu. iar pupaza tot eu eram.

ma izbeste iar bizara coincidenta, sau daca nu exista coincidente – alinierea de planete, sau ce anume fenomen care a dus la potrivirea acestor 3 carti pe tema lui Dumnezeu, toate 3 in capul meu, zilele astea. Ca si cum prima carte primita a atras dupa ea achizitionarea (ca pe ultimele doua mi le-am cumparat eu singura) celorlalte. Constient? inconstient? pana nu m-am trezit ca citesc in paralel trei carti – si toate trei despre dumnezei… nu m-a pocnit evidenta faptului ca iar potrivesc lucrurile in jurul meu si inca in Postul Pastelui! 

doar pe mine nu ma pocneste dumnezeirea, evidentele da. alea ma izbesc frecvent. Cum e evidenta faptului ca desi imi bag in cap diverse despre Dumnezeu, desi simt in suflet ca intr-acolo e Calea, io raman o carcotasa pacatoasa – pe toate partile si in toate felurile. De mi se pare ca mai sunt si mega ipocrita cu lecturile mele pe care le arunc si pe blog, nah! Pai da, ca asta e carcotasul – el vrea sa stie, sa fie in cunostinta de cauza si efect, sa inteleaga el cum devine cazul, si dupa aia face fix cum il doare pe el undeva. asa ca ma calific. totul e in grafic.

midlife crisis and all.

Responses

  1. Daca ne vedem zilele astea iti dau si Coranul :)))

    • =))) hai poate reusim.


Lasă un răspuns

Categorii

