Publicat de: ultimulunicorn | Martie 17, 2017

nu imi place sa plec

moving onsi nu mi-a placut niciodata. nici cand eram mica – nici in tabere, nici in excursii, nici macar in vizita si nici din cartier – cand a fost sa ma mut, am suferit efectiv ca imi lasam prietenii in fata blocului si pe mine ma incarcau in camionul cu mobila si ma duceau in alta parte, necunoscuta a orasului… deci NU.

Probabil si asa se explica de ce de la locul de munca ma lasam dusa doar cu forta – forta naturii, criza economica, forta abjectivitatii sefilor – dar nu din alegerea mea. sa fie clar, da?

Iar acum…iata sunt pe punctul de a alege sa plec – din motive pe care oricine le intelege, in afara de mine, sau chiar daca inteleg – nu imi place sa plec asa… lasand o ruptura in urma mea. Nu cred ca ma fac inteleasa, dar nu prea imi pasa. Ideea de baza e ca nu e intotdeauna parfum sa fii prietena cu sefa. Ce curu’ meu faci daca vrei sa pastrezi prietenia dar jobul nu? Pai imi zic ca daca e prietena mea – o sa inteleaga si o sa-mi dea dreptate… atat cat poate, dar am sa pierd increderea ei – asta e evident, si prietenie fara incredere cum se cheama ca e???

Poate e o falsa dilema, poate n-o sa plec, poate n-or sa ma vrea. Mda.

Lasă un răspuns

Categorii

