Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 26, 2017

elefantul eram eu

eu eu eu cu mine incepe si se termina lumea (lumea mea – evident), din cauza mea si datorita mie se intampla tot.

eu anticipez, eu fabulez, eu gafez, eu imaginez si mai ales eu interpretez.

cum as putea sa vad lumea altfel decat din pozitia mea, pozitie centrala care imi obstructioneaza campul vizual si senzorial – si il obstructioneaza de asa maniera incat perspectivele celorlalti imi sunt iremediabil inaccesibile.

Diferenta dintre MINE si TINE e EU.
elefinroompentru a relationa avem empatia. adica ma pun eu pe mine in locul tau, si imi imaginez cum vezi si cum simti tu. dar tot prin prisma capacitatii MELE de a ma pune in postura ta. e loc de interpretari gresite si de neintelegeri. de aici Singuratatile iremediabile.

Asta simt – ca si cum am fi fiecare dintre noi limitat de pozitia si perspectiva sa limitata. nimeni nu poate cunoaste ce e in mine mai mult decat eu insami las sa se vada. Iar daca ma tem si nu las pe nimeni sa ma vada… nu ma va cunoaste nimeni niciodata.

Messi a inscris un gol chinuit, victorie … dar fara bucuria jocului. scopul a fost atins, insa ceva esential a lipsit. Primavara asta incepe fortat, si nu imi miroase bine.

Vineri am simtit fluturi in stomac… ceva ce nu speram sa mai simt. Apoi am realizat ca e de la primavara si m-am regrupat. Sa fie de teama unui esec? sau mi-e teama ca Natura umana o sa-mi vina pana la urma de hac?!?

Lasă un răspuns

Categorii

