Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 19, 2017

Nepoata unicornului

img-20170219-wa0010chiar ea… si fratele din dotare. al unicornului. 😉

am tras concluzia ca imi plac totusi copiii… copiii altora! ai fratelui meu in mod special. mai ales cand e cuminte, si cand rade – ceea ce spre norocul meu face des :)))

astazi tocmai am asistat la prima ei masa – consistenta! legume fierte: broccoli, morcovi si telina!

Masa care a constat din: pipait, imprastiat si degustat. mai putin placut. dar nu pierdem speranta, e abia la inceput 😉

broccoli

Responses

  1. fata, vezi sa n-ai psihopati sau pedofili pe blog 😛

    • pai stai si tu de 6.
      si daca ii vezi, da-i afara imediat!
      doh.

      • sa traiti!

        pedofilii si psihopatii, un pas in fata!
        incolonarea! si la spitatul de nebuni cu voi!!

  2. sa-mi zici si mie cati ai incolonat.
    perversii astia… nu mai ai loc de ei!


Lasă un răspuns

Categorii

