Publicat de: ultimulunicorn | Februarie 15, 2017

inca imi adun puterile

dimineata ma simt de parca nu as fi eu, acolo, in patul meu, intre asternuturi (intotdeauna mi-a placut cum suna „asternuturi” :P)

si trag de mine si ma adun din ganduri si din perne… si ma arunc eu pe mine in ziua care deja a inceput fara sa ma intrebe daca mai pot, daca mai vreau, daca sunt gata sa ma arunc in cap in „viata” care este.

de obicei mie imi place sa ma trezesc, sa sar din pat, sa incep ziua cu avant.

nu si zilele astea.

Responses

  1. Mda, mă regăsesc…

    • bine ca tu te regasesti, eu inca ma caut :)))

      • :)) Poate ești încă pe pernă 😀


Lasă un răspuns

Categorii

