Publicat de: ultimulunicorn | Ianuarie 6, 2017

inca

mai am inca un blog, un loc unde ma duc sa strig – cum fac aia in desene animate cand vor sa urle la luna si sa nu deranjeze – fug din casa, urca un deal, acolo urla cat ii tin bojogii, apoi revin in casa eliberati de presiune. acum nu vreau sa urlu, ca nu am motiv, ziceam doar asa – ramanem aici si batem campii, bem cafele ( 3 pana acum ), muzica buna, copaci inzapeziti la geam… , niste floricele arse la pranz, pseudo-dialoguri lejere pe fb… din astea.

asa ca de vineri, inceput de an, Boboteaza… cod portocaliu de zapada!

inca mai merge. dar si cand nu o sa mai fie de ajuns… eh?

Responses

  1. cand nu o sa mai fie de ajuns, are sa fie mai mult!
    uitasem de blog de cand s-a schimbat interfata la blogger, inainte deschideam si imi apareau acolo insemnarile tale, si in ultima vreme daca nu au mai aparut am considerat ca nu au mai fost :))

    • da, asa vreau si eu sa cred. ca are sa fie mai mult!
      pai nici nu am mai scris acolo de ceva vreme. deci nu ai pierdut nimic INCA. :)))


Lasă un răspuns

Categorii

