Publicat de: ultimulunicorn | Noiembrie 17, 2016

si am zis ca nu

mi-am zis eu mie ca nu am sa scriu pe blog despre ultima obsesie – \W/.

dar ep.7…

“If I had a world of my own … everything would be what it isn’t…”

insa nici nu cred ca mai e cazul sa scriu si eu – din moment ce internetul trateaza fenomenul pe toate partile si din toate punctele de vedere – al creatorilor, al actorilor si al restului lumii care isi da cu parerea liber si in timp real! Si ce mi se pare cel mai grozav e faptul ca traim in prezent perfect sincronizati noi cei de aici cu ei cei de acolo (cel putin dpdv al show-urilor tv) – astfel ca episoadele apar in acelasi timp si la ei si la noi si toti asteptam sa descoperim continuarea in timp ce teoriile, presupunerile, scenariile sunt actuale si atat de fascinante incat…

„have you ever questioned the nature of your reality?”

font-b-alice

Responses

  1. am cautat WW pe google si nu m-am lamurit.
    e un serial cu Alice in wonderland?


Lasă un răspuns

Categorii

