Publicat de: ultimulunicorn | Noiembrie 11, 2016

11/11

Vineri.

Imi vine in minte blestemul ala chinezesc „may you live interesting times!”, si nu stiu daca sa rad sau daca sa plang sau daca sa ma consolez ca macar vremurile sunt interesante chiar daca viata mea nu prea e :))) eh.

Si iar se apropie sarbatorile cu familia… e bine ca am o familie care sa-mi dea dureri de cap, da familia e de baza. Si tot din cauza familiei – bine indirect cumva – locul bradului a fost luat de un patut de rezerva pt ultima aparitie – the new entry – a familiei.

3 luni face maine, si deja are locuimg_20160814_165651l ei rezervat in deplasare, pentru noptile cand parintii ies in lume, ceea ce face ca anul asta sa nu mai pot impodobi ditamai bradul in locul stabilit, asa ca am recurs la un brad redus ca dimensiuni pe care cred ca am sa-l urc pe undeva 😉

Va fi al doilea Craciun la rand pe care nu il petrec acasa, langa pomul meu. Semn ca centrul gravitational al familiei s-a mutat de la noi – bunicii nu mai sunt – in alte case, la rudele noastre „de la tara” cum zice vara-mea :))) facand haz de parintii ei care si-au luat casa in Cornetu, unde anu’ asta mergem peste ei de sarbatori!

Respir adanc si imi spun surazand ca SCHIMBAREA e buna, chiar si impusa. E bine, e bine pana nu e rau. Atunci sa te tii…

Lasă un răspuns

Categorii

