Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 30, 2016

O tristete implicita

Asta simt toamna asta. O tristete implicita. By default. Si ma gandesc daca nu ar fi mai nimerit sa scriu tristete cu T.

O Tristete implicita care copleseste si absoarbe orele si celelalte sentimente care ar putea fi ele. Inteleg acum ca fiecare isi vede de drum, ca suntem singuri mai mult sau mai putin, ca ne mintim in majoritatea timpului – unii pe altii, si toti pe noi insine. In ce scop? Ca sa nu ne mai simtim singuri. Mda.

sad

Si totusi, singuratatea nu e cel mai rau lucru care se poate intampla! „The morning after” o noapte nedormita dupa o portie de //bad sex// – asta e mai rau! O spun din experienta.

Insa Tristetea asta implicita… e ca un virus ce corupe zilele si tentativele de fericire.

Responses

  1. Subscriu la ce zici. Clar cel mai rau lucru care mi s-a intamplat mie in viata asta. De mai multe ori 🙂

  2. ce n-aș da eu acum pentru o tristeţe implicită.
    de fix acum două săptămâni am voie de la doctor de tristeţe explicită. 🙂 mi-a şi prescris nişte medicamente de tristeţe. eu am cerut extraveral, dar doctoriţa a plusat instantaneu. îţi povestesc eu la un moment dat. nasol.

    • Inima iti face figuri? asta chiar ar fi trist…
      si ce sa insemne oare? ca ai folosit-o in exces?? e posibil asa ceva???
      Of.

  3. Eu pot eventual sa mor de inima rea. ca a mea cam someaza de la o vreme,


Lasă un răspuns

Categorii

