Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 28, 2016

Poveste

Nu e a mea, e scrisa de Sorescu, dar imi place rau. Ca cam asa e… si in viata.

Vedem ca nu ne potrivim, ca nu ne armonizam, dar continuam. De ce? din obisnuinta, din inertie, din teama de ce ar putea sa fie…

Mno. A inteles el bine Marin. Inteleg si eu, ai inteles si tu. Si totusi ne resemnam.

Probabil ca VIATA asta e: 50% asteptare si 50% resemnare.

Poveste

Sulfetul tău funcţionează cu lemne,
Iar al meu cu electricitate.
Dragostea ta umple cerul de fum
A mea e din flăcări curate.

Totuşi vom mai merge împreună
O bună bucată de pământ,
O bună bucată de cer,
O bună bucată de lună.
Responses

  1. „Dragostea ta umple cerul de fum” .. cum e asta

  2. io o traduc – dragostea ta polueaza! eh?
    e toxica! :)))
    mai cunoastem cazuri…


Lasă un răspuns

Categorii

