Publicat de: ultimulunicorn | Octombrie 8, 2016

intre cer si pamant

Cerul pasteste de nori, si ce sunt norii daca nu niste aer amestecat cu ceva apa  totul batut bine,  pana rezulta un fel de spuma de aer.

cer-si-pamant

Grozav imi plac picturile astea.

In alta ordine de idei „I’m on a highway to hell” – cum imi canta AC/DC pe rock fm… nu mai e nicio scapare pt mine si sufletul meu. Simt asta. Noaptea mai ales, am impresia ca am si ajuns :)))

Ok, iadul nu exista, iadul suntem noi. Iadul e in noi!  deci nu o sa cobor nicaieri, tot aici sub cer imi execut sentinta.

Responses

  1. iadul sunt ceilalti, zicea altceva.
    depinde pe cine citezi 😛

    picturile sunt minunate, intr-adevar


Lasă un răspuns

Categorii

