Publicat de: ultimulunicorn | Septembrie 6, 2016

Filozoficareala

motto: post hoc ergo propter hoc

Se pare ca nu ma las de „filozoficareala” al carei gust l-am prins tot pe vremea liceului, adica acum o vesnicie :))) dar mai nou se face cu stil – prin bancuri seci si funny stuff.

mostra:

If you are getting on a commercial airliner, for safety’s sake,
take a bomb with you . . . because the overwhelming odds are
there won’t be two guys on the same plane with a bomb.

Tot de la m se face ca am primit in format pdf – o lectura mai mult decat satisfacatoare :))) mie imi creste pofta de viata si de munca (nici nu era greu – pofta mea pentru astea doua fiind aproape nula) si respectul de sine! adica mai recunosc un paradox, doua… deja ma simt mai bine cu mine!

“Ah, yes, the secret of life,” the guru says. “The secret of life is
a teacup.”
“A teacup? I came all the way up here to find the meaning of
life, and you tell me it’s a teacup!”
The guru shrugs. “So maybe it isn’t a teacup.”

Dubito ergo sum. 

Suna bine.

Responses

  1. imi place cum ai scris despre paradoxuri.
    şi pe mine mă trezesc din letargie.
    e thinking outside the box în stare pură.

    • si inca nu am scris tot ce trebuie… sunt fantastice paradoxurile si sa vezi lumea prin prisma lor – e pura satisfactie!

  2. haha, la partea aia cu bomba nu am ajuns inca, dar la cea scrisa la final mi-a placut si ca apoi zice ceva de ‘not my cup of tea’.
    pana la urma, sensul vietii e chestiune de gusturi, nu? :)))

    (si) eu prefer filozoficareala filosofiei :)))

    • bine eu am aruncat in ordine aleatorie niste citate, nici macar nu am ajuns la jumatate si ma laud cu paradoxurile pe care le stiam din auzite – paradoxul lui Zeno e teribil pt incurcat mintea, pe asta il stiam dintr-un film si e misto cand logica si evidenta se bat cap in cap. 😉

  3. evident ca preferam filozoficareala… filozofia e sumbra si insensibila!


Lasă un răspuns

Categorii

