Publicat de: ultimulunicorn | August 29, 2016

Azog/ „suparat sunt, Doamne, suparat…”

Sau cand uratul devine frumos – bine, asta in ochii mei – adica atata de urat… incat deja depaseste sfera Uratului, e altceva.

Si imi place ca ma face sa simt chestii…

Azog E ca un sarpe care s-a incordat, a tras de fiare si s-a ridicat pe picioare :))) a, si i-au crescut si urechi. Dar ma uit la el cum arata – si exprima ceea ce cred eu ca ascund in adancuri. Adica Azog e personificarea EU-lui meu profund!!! Jur. Ceea ce inseamna ca daca imi place de el, e ca si cum ma plac pe mine – adica rezulta Narcisism. Clar!

Nu stiu daca din cauza lui, in mod sigur si a lui – am vazut eu Batalia celor 5 armate de 7 ori pe putin pana acum!!! :)))) am o problema probabil, dar imi place si recunosc. Filmul, povestea… peisajele, totul.

later edit / adica ultima adaugire

Scarba si dispretul din ochii lui reci si goi, care parca privesc in abis, si nu stii exact ce exprima – ura fata de sine, fata de Univers, fata de cine nu e ca el, fata de cine se crede mai presus decat el… frustrare? Ce vreau sa zic e ca ma recunosc in toate starile astea pe care le proiectez asupra lui, de aia le si proiectez – sunt ale mele. Si daca sufletul are o infatisare, al meu – asa ar trebui sa arate.

Un suflet SUPARAT pe TOT ce este.

Lasă un răspuns

Categorii

